HÁNOVÁ, Kristýna. \textit{Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u32vxb/.
HÁNOVÁ, Kristýna. <i>Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky</i>. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u32vxb/.
HÁNOVÁ, Kristýna. Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u32vxb/.
@misc{Hanova2022thesis,
AUTHOR = "Hánová, Kristýna",
TITLE = "Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky [online]",
YEAR = "2022 [cit. 2024-09-27]",
TYPE = "Bachelor's thesis",
SCHOOL = "College of Economics and ManagementPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/u32vxb/",
}
@misc{Hanova2022thesis,
AUTHOR = {Hánová, Kristýna},
TITLE = {Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky},
YEAR = {2022},
TYPE = {Bachelor's thesis},
INSTITUTION = {College of Economics and Management},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/u32vxb/},
URL_DATE = {2024-09-27},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hánová
| jméno = Kristýna
| instituce = College of Economics and Management
| titul = Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky
| url = https://theses.cz/id/u32vxb/
| typ práce = Bachelor's thesis
| vedoucí =
| rok = 2022
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-09-27
| poznámka =
| jazyk =
}}