Veronika Poulová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum společnosti Mary Kay ve Žďáře nad Sázavou

The marketing research of Mary Kay company for selected areas
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analýza o společnosti Mary Kay se zaměřením na spokojenost zákazníků s touto značkou. Díky dotazníkovému šetření jsem získala informace o povědomí obyvatel a jejich celkovém pohledu na péči o pleť, na základě kterých jsem připravila doporučení společnosti, jak zlepšit svoji propagaci.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.