Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone) – Bc. Veronika PUKÁČOVÁ
Bc. Veronika PUKÁČOVÁ
Diplomová práce
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Humor and joke in a television commercials of telecommunications company (Vodafone)
Anotace:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části popisuje apely, které reklamní tvůrci často využívají. Právě mezi ně spadá humor. Přibližuje pozitivní a negativní stránky jeho využití, propojení humoru se základními reklamními konstantami a využití v televizním vysílání. V praktické části následuje dotazníkové šetření, kterým jsou potvrzeny či vyvráceny základní hypotézy …víceAbstract:
The thesis deals with issues of humour in advertising. In the theoretical part it describes appeals that advertising creators often use. It is also humour that belongs to such appeals. The thesis describes positive and negative sides of using humour, its connection with basic advertising constants and its use in television broadcasting. In the practical part there is a questionnaire survey that confirms …víceKlíčová slova
reklama televizní reklama humor vtip produkt značka upíří efekt Vodafone dotazníkové šetření
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
18595
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUKÁČOVÁ, Veronika. \textit{Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/u3axgv/.
Jak správně citovat práci
PUKÁČOVÁ, Veronika. Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone). Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková -
Založení rádiové a televizní stanice MÚVS
Klára Kubíčková -
Televizní diváctví u seniorů
Hana Buchtová -
Analýza televizní reklamy
Martin Jeniš -
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Lukáš Lakomý -
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
Rebeca Czempielová