Bc. Veronika PUKÁČOVÁ

Diplomová práce

Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)

Humor and joke in a television commercials of telecommunications company (Vodafone)
Anotace:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části popisuje apely, které reklamní tvůrci často využívají. Právě mezi ně spadá humor. Přibližuje pozitivní a negativní stránky jeho využití, propojení humoru se základními reklamními konstantami a využití v televizním vysílání. V praktické části následuje dotazníkové šetření, kterým jsou potvrzeny či vyvráceny základní hypotézy …více
Abstract:
The thesis deals with issues of humour in advertising. In the theoretical part it describes appeals that advertising creators often use. It is also humour that belongs to such appeals. The thesis describes positive and negative sides of using humour, its connection with basic advertising constants and its use in television broadcasting. In the practical part there is a questionnaire survey that confirms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor: 18595

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PUKÁČOVÁ, Veronika. Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone). Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace