Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone) – Bc. Veronika PUKÁČOVÁ
Bc. Veronika PUKÁČOVÁ
Master's thesis
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Humor and joke in a television commercials of telecommunications company (Vodafone)
Abstract:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části popisuje apely, které reklamní tvůrci často využívají. Právě mezi ně spadá humor. Přibližuje pozitivní a negativní stránky jeho využití, propojení humoru se základními reklamními konstantami a využití v televizním vysílání. V praktické části následuje dotazníkové šetření, kterým jsou potvrzeny či vyvráceny základní hypotézy …moreAbstract:
The thesis deals with issues of humour in advertising. In the theoretical part it describes appeals that advertising creators often use. It is also humour that belongs to such appeals. The thesis describes positive and negative sides of using humour, its connection with basic advertising constants and its use in television broadcasting. In the practical part there is a questionnaire survey that confirms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Identifier:
18595
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUKÁČOVÁ, Veronika. \textit{Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/u3axgv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PUKÁČOVÁ, Veronika. Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone). Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková -
Založení rádiové a televizní stanice MÚVS
Klára Kubíčková -
Televizní diváctví u seniorů
Hana Buchtová -
Analýza televizní reklamy
Martin Jeniš -
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Lukáš Lakomý -
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
Rebeca Czempielová