Bc. Klára Štouračová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce se zaměřuje na nově vznikající podnik, pro který má být stanovena vhodná marketingová strategie. V teoretické části dochází k popisu základních pojmů vztahujících se k této problematice a k popsání analýz, které budou užity v části praktické. Na základě získaných informací dojde k vyhodnocení a k vytvoření návrhů, které lze v podniku implementovat.
Abstract:
The thesis focuses on choosing an appropriate marketing strategy in a newly established company. In the theoretical part, a basic terminology associated with the project is described as well as the analyses which are then used in the practical part. On the basis of the obtained information an evaluation and propositions of suitable marketing strategies are formulated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Zábrž

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management