Bc. Klára Štouračová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Práce se zaměřuje na nově vznikající podnik, pro který má být stanovena vhodná marketingová strategie. V teoretické části dochází k popisu základních pojmů vztahujících se k této problematice a k popsání analýz, které budou užity v části praktické. Na základě získaných informací dojde k vyhodnocení a k vytvoření návrhů, které lze v podniku implementovat.
Abstract:
The thesis focuses on choosing an appropriate marketing strategy in a newly established company. In the theoretical part, a basic terminology associated with the project is described as well as the analyses which are then used in the practical part. On the basis of the obtained information an evaluation and propositions of suitable marketing strategies are formulated.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2017
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Zábrž

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management