Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Klára Štouračová
Bc. Klára Štouračová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce se zaměřuje na nově vznikající podnik, pro který má být stanovena vhodná marketingová strategie. V teoretické části dochází k popisu základních pojmů vztahujících se k této problematice a k popsání analýz, které budou užity v části praktické. Na základě získaných informací dojde k vyhodnocení a k vytvoření návrhů, které lze v podniku implementovat.Abstract:
The thesis focuses on choosing an appropriate marketing strategy in a newly established company. In the theoretical part, a basic terminology associated with the project is described as well as the analyses which are then used in the practical part. On the basis of the obtained information an evaluation and propositions of suitable marketing strategies are formulated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/c6467/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Zábrž
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Návrh marketingové strategie firmy Chronex s.r.o.
Michaela Příložná -
Finanční řízení a marketingové strategie
Tereza Češková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Návrh marketingové strategie firmy
Filip Mruzek -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Mariana Hurtová