Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku – Petr Balej
Petr Balej
Bakalářská práce
Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku
Quality Management of Wholesale Dealers' Work as Means of Increasing the Productivity of Enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku“ je stanovit, jak řízení efektivity v obchodním jednání přispívá k celkovým výsledkům firmy. Práce hledá metodu pro stanovení finančního přínosu pro firmu. Zkoumaná obchodní efektivita se dále přirovnává k efektivitě výroby s cílem odvodit podobný proces hlídání kvality i v obchodní práci. Cílem …víceAbstract:
The bachelor thesis "Quality Management of Wholesale Dealers´ Work as Means of Increasing the Productivity of Enterprise" focus on determining how the management of efficiency in business negotiations contribute to the overall results of an enterprise. The thesis seeks a method for determining its financial benefit for a company. Besides, in order to derive the quality monitoring technique, the efficiency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/il75t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Ludvík Filip
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza obratového cyklu v potravinářském řetězci
Kristýna Kostihová -
Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Josef SUCHOMEL -
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
Miroslava Solárová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Zvýšení efektivity výrobního podniku pomocí technologií Průmyslu 4.0.
Nela Kourková