Analýza struktury webu podle cílových skupin (se zaměřením na studentský intranet UPa) – Bc. Martin Šábrt
Bc. Martin Šábrt
Bakalářská práce
Analýza struktury webu podle cílových skupin (se zaměřením na studentský intranet UPa)
Web structure analysis in accordance with target group (focused on the student intranet of UPa)
Anotace:
Práce se zabývá popisem nových internetových stránek Univerzity Pardubice, především studentského intranetu. Ten je v této práci popsán, charakterizován a analyzován. Funkčnost intranetu je ověřena pomocí studentského průzkumu a je nastíněno řešení nalezených nedostatků.Abstract:
The bachelor work deals with the new internet sites of the University of Pardubice, especially with student intranet. This one is described, characterized and analyzed in the work. Utility of intranet is tested by usage utilization and the solution of founded imperfections is outlined.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁBRT, Martin. \textit{Analýza struktury webu podle cílových skupin (se zaměřením na studentský intranet UPa)}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/u3mdue/.
Jak správně citovat práci
Šábrt, Martin. Analýza struktury webu podle cílových skupin (se zaměřením na studentský intranet UPa). Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu
Eliška Hronová -
Návrh komunikační strategie
Lorena Izabella Matei -
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Eva Bartůňková