Jazyková analýza tištěných a mluvených reklamních sloganů – Kristýna DROZDOVÁ
Kristýna DROZDOVÁ
Bakalářská práce
Jazyková analýza tištěných a mluvených reklamních sloganů
Linguistic analysis of printed and spoken promotional slogans
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou vybraných tištěných a mluvených reklamních sloganů. První kapitola teoretické části je zaměřená na terminologii základních pojmů, druhá kapitola se zabývá samostatným publicistickým stylem, jeho charakteristikou, rozdělením a využitím jazykových prostředků. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na reklamu, její charakteristiku a využití lexikálních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic called the linguistic analysis of printed and spoken promotional slogans. The first chapter of the theoretical part is based on the terminology of basic words. The second chapter deals with the publishing style, its characteristic, division and the usage of linguistic tools. The last chapter of this part contains the basic information about the promotion, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DROZDOVÁ, Kristýna. Jazyková analýza tištěných a mluvených reklamních sloganů. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Současný ruský publicistický styl a svoboda slova v ruských médiích
Gordana MIKEŠOVÁ -
Jazyk a styl módních časopisů
Eliška Cetkovská -
Jazyk a styl publicistických textů v regionální publicistice zaměřených na kulturní problematiku
Klára TIPANOVÁ -
Jazyk a styl místních tiskovin
Kateřina Holanová -
Jazyk a styl editorialů a komentářů Erika Taberyho v časopise Respekt
Karolína PAJEROVÁ -
Jazyk a styl psaných zpravodajských textů
Miloslava NOSKOVÁ -
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky
Kamila PODIVÍNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva