Identifikace rozvojových a vzdělávacích potřeb učitelů – Bc. Alena RAJNOCHOVÁ
Bc. Alena RAJNOCHOVÁ
Diplomová práce
Identifikace rozvojových a vzdělávacích potřeb učitelů
Identification of teachers' development and educational needs
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci rozvojových a vzdělávacích potřeb učitelů. Teoretická část pojednává o kvalitě práce učitelů a jejich práce se žáky, vzdělávacích a rozvojových potřebách a jejich identifikaci, profesním vzdělávání a rozvoji učitelů a možnostech podpory. V empirické části je popsán výzkum, jehož cílem byla identifikace rozvojových a vzdělávacích potřeb učitelů 1. stupně ZŠ …víceAbstract:
The thesis is focused on identification of teachers' development and educational needs. The theoretical part deals with quality of teachers' work and their work with pupils, educational and development needs and their identification, professional education and development of teachers and possibilities of support. The empirical part describes the research targeted to identification of development and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAJNOCHOVÁ, Alena. Identifikace rozvojových a vzdělávacích potřeb učitelů. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Kvalita spánku učitelů základních škol
Milena PAVLÍKOVÁ -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Kvalita stravování dětí v jídelnách základních škol
Nikola PRUCKOVÁ -
Kvalita spolupráce rodičů a základních škol z pohledu zákonného zástupce
Anna HETMANOVÁ -
Kvalita zdraví učitelů základních škol v kontextu distanční výuky
Tomáš BARTL
Název
Vložil
Vloženo
Práva