Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví – Lenka Čechová
Lenka Čechová
Bachelor's thesis
Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví
Online advertising campaing for company operating in horticulture
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření internetové reklamní kampaně pro podnik Zahradnictví Jan Čech se sídlem v městě Kelč. V první části práce je představena problematika Internetového marketingu a jeho nástrojů s hlavním zaměřením na PPC reklamu včetně nástrojů využívaných k jeho tvorbě a analýze. V rámci praktické části je vytvořena situační analýza na vybraný podnik následována samotnou tvorbou …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is creating online advertising campaign for Zahradnictví Jan Čech situated in Kelč. First part of this thesis is focused on presenting the issue of Internet marketing and its tools followed mainly by description of PPC advertising and tools used in its creating. The second part contains analysis of selected company and creating PPC advertising campaing using Google AdWords …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECHOVÁ, Lenka. \textit{Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/u3zc4c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech
Jan Trbušek -
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský -
PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu
Pavla Strouhalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights