Ahmed Fihaili

Diplomová práce

Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie

The Impact and Role of Social Media Networks on Arab Spring: Egyptian Revolution Case Study.
Abstract:
While in most countries, Social Media Networks (SMN) are used for leisure and business, there are places where those platforms have become tools for mass mobilization and pro-tests organization. Countries throughout the Arab world varied in their usage of Social Media Networks (SMN), but learned from watching others on how to use it effectively to engage the outside world and to broadcast the human …více
Abstract:
While in most countries, Social Media Networks (SMN) are used for leisure and business, there are places where those platforms have become tools for mass mobilization and pro-tests organization. Countries throughout the Arab world varied in their usage of Social Media Networks (SMN), but learned from watching others on how to use it effectively to engage the outside world and to broadcast the human …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fihaili, Ahmed. Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications