Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie – Ahmed Fihaili
Ahmed Fihaili
Diplomová práce
Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie
The Impact and Role of Social Media Networks on Arab Spring: Egyptian Revolution Case Study.
Abstract:
While in most countries, Social Media Networks (SMN) are used for leisure and business, there are places where those platforms have become tools for mass mobilization and pro-tests organization. Countries throughout the Arab world varied in their usage of Social Media Networks (SMN), but learned from watching others on how to use it effectively to engage the outside world and to broadcast the human …víceAbstract:
While in most countries, Social Media Networks (SMN) are used for leisure and business, there are places where those platforms have become tools for mass mobilization and pro-tests organization. Countries throughout the Arab world varied in their usage of Social Media Networks (SMN), but learned from watching others on how to use it effectively to engage the outside world and to broadcast the human …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIHAILI, Ahmed. \textit{Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u40t4u/.
Jak správně citovat práci
Fihaili, Ahmed. Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Egypt: konec Mubarakovy éry
Martin Kupka