Názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte – Veronika Churá
Veronika Churá
Bachelor's thesis
Názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte
Nursery teachers' views on the use of the child's portfolio
Abstract:
Tato práce se zabývá názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte. První kapitola teoretické části odkazuje na vymezení pojmu portfolio dítěte v mateřské škole a jeho vlastnosti. Druhá kapitola je zaměřena na didaktické poznatky o používání portfolia v MŠ. V poslední kapitole je vymezen dosavadní pohled učitelek mateřských škol na využívání portfolia při práci s dětmi a spolupráci s …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the kindergarten's teachers' opinion on using the children's portfolio. The theoretical part refers to the understanding of a term children's portfolio in kindergarten and its properties. The theoretical part of this thesis refers to the relationship of the kindergarten teacher to the evaluation processes in the university. The second chapter defines the term portfolio …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Churá, Veronika. Názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika dětských prekoncepcí v předškolním věku
Marie Vaculová -
Diagnostika a možnosti stimulace rozvoje jednotlivých percepcí u dítěte předškolního věku
Kristýna Culková -
Diagnostika a možnosti stimulace rozvoje jednotlivých percepcí u dítěte předškolního věku
Katrin Drahovzalová -
Možnosti individualizace intervencí během třetí doby porodní u low risk rodiček
Lenka Kellnerová -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Podcasting jako nástroj proměny Českého rozhlasu v době individualizace mediální spotřeby
Barbora Jančeová -
Kvantitativní metoda individualizace daktyloskopických stop
Eliška Peštová