Názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte – Veronika Churá
Veronika Churá
Bakalářská práce
Názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte
Nursery teachers' views on the use of the child's portfolio
Anotace:
Tato práce se zabývá názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte. První kapitola teoretické části odkazuje na vymezení pojmu portfolio dítěte v mateřské škole a jeho vlastnosti. Druhá kapitola je zaměřena na didaktické poznatky o používání portfolia v MŠ. V poslední kapitole je vymezen dosavadní pohled učitelek mateřských škol na využívání portfolia při práci s dětmi a spolupráci s …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the kindergarten's teachers' opinion on using the children's portfolio. The theoretical part refers to the understanding of a term children's portfolio in kindergarten and its properties. The theoretical part of this thesis refers to the relationship of the kindergarten teacher to the evaluation processes in the university. The second chapter defines the term portfolio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Churá, Veronika. Názory učitelek mateřských škol na využití portfolia dítěte. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika dětských prekoncepcí v předškolním věku
Marie Vaculová -
Diagnostika a možnosti stimulace rozvoje jednotlivých percepcí u dítěte předškolního věku
Kristýna Culková -
Diagnostika a možnosti stimulace rozvoje jednotlivých percepcí u dítěte předškolního věku
Katrin Drahovzalová -
Možnosti individualizace intervencí během třetí doby porodní u low risk rodiček
Lenka Kellnerová -
Podcasting jako nástroj proměny Českého rozhlasu v době individualizace mediální spotřeby
Barbora Jančeová -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Kvantitativní metoda individualizace daktyloskopických stop
Eliška Peštová