Vývoj fonologického rozlišování hlásek u dětí s vývojovou dysfázií – Barbora Skalková
Barbora Skalková
Bakalářská práce
Vývoj fonologického rozlišování hlásek u dětí s vývojovou dysfázií
Development of phonological distinguishing of speech sounds with children with developmental dysphasia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem fonologického rozlišení hlásek u dětí s vývojovou dysfázií. Teoretická část definuje vývoj řeči a následně poruchu vývoje řeči, kam spadá opožděný vývoj řeči a vývojová dysfázie, které je věnována největší pozornost. Dále je vymezen fonologický vývoj u intaktních dětí a také odchylky v jeho vývoji u dětí s vývojovou dysfázií. Praktická část je zaměřena na kvalitativní …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses the development of phonological distinction of speech sounds with children with developmental dysphasia. The theoretical part defines the development of speech and subsequently malfunctions of development of speech. The biggest focus is placed upon two speech malfunctions: delayed development of speech and developmental dysphasia. Furthermore, phonological development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Karel Neubauer, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Skákalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická péče o osoby s poruchami komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Spolupráce rodičů předškolních dětí s vývojovou dysfázií s logopedem
Lucie Škárková -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte s vývojovou dysartrií a mentálním postižením s pomocí AAK
Iva Ševčíková -
Analýza jemné motoriky rukou pomocí Purdue Pegboard Testu u předškolních dětí s dyslalií a s vývojovou dysfázií
Jana DOLEŽELOVÁ -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Martina KRTILOVÁ -
Práce s dítětem s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Kateřina Vaverová -
Práce s dítětem s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Kateřina Vaverová
Název
Vložil
Vloženo
Práva