Propagace a merchandising animovaného filmu – BcA. Michal KUPILÍK
BcA. Michal KUPILÍK
Master's thesis
Propagace a merchandising animovaného filmu
Promotion and Merchandising of an Animated Movie
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou krátkého animovaného filmu složeného výhradně z děl známých malířů a následnou propagací filmu v kině a obchodech za využití současných trendů v in-store komunikaci. Teoretická práce shrnuje stručné dějiny výtvarného umění, základní principy a způsoby moderní animace, vznik filmu a vývoj kina s důrazem na kinoreklamu, merchandising a podporu v místě prodeje. Praktická část prezentuje …moreAbstract:
The thesis deals with himation of a short movie composed entirely of works by famous painters and subsequently with a promotion of the movie in cinemas and shops, using cur-rent trends in the in-store communication. The theoretical part summarizes a brief history of art, principles and methods of modern animation, history of film and cinema with an emphasis on advertisment, merchandising and promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUPILÍK, Michal. Propagace a merchandising animovaného filmu. Uherské Hradiště, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Animation Design