Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu – Bc. Vendula KADLECOVÁ
Bc. Vendula KADLECOVÁ
Master's thesis
Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu
Portrayal of male and female intimacy and its use in a queerbaiting strategy
Abstract:
Vzrůstající zájem o queer tematiku a její dlouhodobá podreprezentovanost v popkulturních obsazích stále častěji vedou seriálové tvůrce k využívání queerbaitingu, tedy producentské strategii založené na klamání publik. Naznačením, avšak nenaplněním romantických vztahů mezi postavami stejného pohlaví, si napomáhají jak k udržení konzervativních příjemců, tak i diváků aktivně vyhledávajících queer reprezentaci …moreAbstract:
Increasing interest in queer topics and its long-lasting underrepresentation in the popculture leads TV shows writers and directors to use queerbaiting, which is considereded to be a fake producer´s strategy to engage the audience seeking for a queer representation. This strategy refers to the practice of implying same-sex romance between two male or two female characters, but never actually fulfilling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iveta Jansová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADLECOVÁ, Vendula. \textit{Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u44a8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KADLECOVÁ, Vendula. Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Media Studies / Media Studies - Cultural Studies specialization
Theses on a related topic
-
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě
Natálie Huptychová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Petr Dvořák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights