Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu – Bc. Vendula KADLECOVÁ
Bc. Vendula KADLECOVÁ
Diplomová práce
Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu
Portrayal of male and female intimacy and its use in a queerbaiting strategy
Anotace:
Vzrůstající zájem o queer tematiku a její dlouhodobá podreprezentovanost v popkulturních obsazích stále častěji vedou seriálové tvůrce k využívání queerbaitingu, tedy producentské strategii založené na klamání publik. Naznačením, avšak nenaplněním romantických vztahů mezi postavami stejného pohlaví, si napomáhají jak k udržení konzervativních příjemců, tak i diváků aktivně vyhledávajících queer reprezentaci …víceAbstract:
Increasing interest in queer topics and its long-lasting underrepresentation in the popculture leads TV shows writers and directors to use queerbaiting, which is considereded to be a fake producer´s strategy to engage the audience seeking for a queer representation. This strategy refers to the practice of implying same-sex romance between two male or two female characters, but never actually fulfilling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iveta Jansová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Vendula. Zobrazování mužské a ženské intimity a její využití ve strategii queerbaitingu. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální studia / Mediální studia se specializací na kulturální studia
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě
Natálie Huptychová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Petr Dvořák
Název
Vložil
Vloženo
Práva