Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti – Bc. Martina Masná
Bc. Martina Masná
Master's thesis
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Social Advertising Campaign Focusing on Affirmative Perception and Attitudes towards LGBT+ Community in Czech Society
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití sociálního marketingu pro podporu společenského přijetí LGBT+ lidí v Česku. Teoretická část definuje sociální marketing, charakteristické rysy a náležitosti sociálních reklamních kampaní a vysvětluje problematiku kvality života a společenského přijetí LGBT+ lidí. Praktická část využívá kvalitativních šetření provedených se zástupci neziskových organizací, kteří …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of social marketing to increase social acceptance of LGBT+ people in the Czech Republic. The theoretical part defines social marketing, characteristic features and essentials of social advertising campaigns and explains the issues of quality of life and social acceptance of LGBT+ people. The practical part uses qualitative surveys conducted with representatives of non …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASNÁ, Martina. \textit{Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/u4ai29/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Masná, Martina. Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Diplomová práce, Sociální reklamní kampaň
Barbora FINKOVÁ -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Rustam Orazgaliyev -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Kseniya Karasova -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Denisa Řeháčková -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto