Bc. Barbora Doležalová

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.

Designing a Communication Campaign for Dopravní podnik města Brna, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce zpracovává návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. Konkrétně se zabývá vytvořením kampaně, která bude cílit na neuživatele či občasné cestující, kteří MHD využívají maximálně však 1 x týdně. Teoretická část práce se zaměřuje na problematiku služeb ve veřejném sektoru. Zabývá se marketingovým mixem ve službách, ale i plánováním a řízením komunikační kampaně …více
Abstract:
This thesis presents a concept for a communication campaign for the Brno Public Transportation Company. It deals with the creation of a campaign that will target the nonusers or occasional users who travel by the public system once a week at the most. The theoretical part of the thesis focuses on the field of public services. It pursues the marketing mix in services, as well as planning and managing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Doležalová, Barbora. Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe