Průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci – Klára DZIKÁ
Klára DZIKÁ
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci
Research on visitor satisfaction with spa services at the chosen destination
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci. Práce je založena na teoretickém základu, ve kterém lze nejdříve najít obecné informace o cestovním ruchu, o lázeňství a o lázeňství v České republice. Poté se v práci popisuje vybraná destinace a její historie. Praktická část se zaměřuje na spokojenost hostů Mariánských lázní ve …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the survey of visitor satisfaction in the area of spa services in a selected destination. The thesis is based on a theoretical foundation in which one can first find general information about tourism, the spa industry, and the spa industry in the Czech Republic. Then the thesis describes the selected destination and its history. The practical part focuses on the satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Vildová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DZIKÁ, Klára. Průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR
Kateřina Jarošová -
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
Barbora SVOJŠOVÁ -
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Barbora Vyskočilová -
Spokojenost návštěvníků vybraných ubytovacích zařízení
Filip Martinek -
Spokojenost hostů s ubytovacími službami vybraného ubytovacího zařízení ve Dvoře Králové nad Labem
Aneta Faktorová -
Spokojenost hostů se službami vybraných ubytovacích zařízení v Jihlavě
Věra Jelínková -
Spokojenost hostů s ubytovacími službami v hotelu International Calella
Lenka Schmeidlerová -
Spokojenost hostů s ubytovacími službami vybraných ubytovacích zařízení ve Velkém Meziříčí
Michaela Rauscherová