Wittgensteinův argument proti soukromému jazyku v kontextu psychopatologie – Nikol HEJLÍČKOVÁ
Nikol HEJLÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Wittgensteinův argument proti soukromému jazyku v kontextu psychopatologie
Wittgenstein´s private language argument in the context of psychopathology
Anotácia:
Záměrem předložené bakalářské práce je zvážit Wittgensteinovu analýzu konceptu soukromého jazyka v oboru psychopatologie, se zaměřením na jedince s Aspergerovým syndromem a ukázat tak, že v některých aspektech můžeme považovat komunikaci jedinců s Aspergerovým syndromem za soukromý jazyk.Abstract:
The main purpose of this bacherol thesis is to take into account Wittgensten´s analysis of the private language concept in the psychopathology., especially in the Asperger´s syndrome. And show that in some aspects we can consider the communication of the people with Asperger´s syndrome to be a private language.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radek Schuster, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJLÍČKOVÁ, Nikol. \textit{Wittgensteinův argument proti soukromému jazyku v kontextu psychopatologie}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Philosophy and Arts. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/u4j46k/.
Jak správně citovat práci
HEJLÍČKOVÁ, Nikol. Wittgensteinův argument proti soukromému jazyku v kontextu psychopatologie. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities Studies / Humanities