Systém hodnocení a kurikulární reforma na 1. stupni ZŠ – Iveta BAČGOŇOVÁ
Iveta BAČGOŇOVÁ
Diplomová práce
Systém hodnocení a kurikulární reforma na 1. stupni ZŠ
Evaluation system and curriculum reform at the first level of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá především hodnocením na prvním stupni základní školy. Cílem této práce je přiblížit nejen školní hodnocení, ale také poukázat na to, jaký dopad měla na hodnocení kurikulární reforma. Tato práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám kurikulární reformou a jejím vztahem ke školnímu hodnocení. Dále vymezuji pojem školní hodnocení …víceAbstract:
Thesis mainly deals with evaluation at primary school. The aim of this work isn?t approach only verbal evaluation, but they also show that which impact should curricular reform.This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part deal with curricular reform and its relationship to school assessment.Further defines school evaluation and his functions, forms and phase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAČGOŇOVÁ, Iveta. Systém hodnocení a kurikulární reforma na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Proměny v přístupech učitelů k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ ve vztahu k probíhající kurikulární reformě našeho školství
Eva LAFATOVÁ -
Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy
Denisa Hudková -
Klasifikace a hodnocení žáků 9. ročníku ZŠ
Martin Vítek -
Problematika motivace ve výuce anglického jazyka
Václav HOUDEK -
Otázky motivace učební činnosti v matematice žáků primární školy
Jana ZAJÍCOVÁ