Bc. Miriam Dušková

Diplomová práce

Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

Visual Identity and Marketing Communication Project of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky. Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu …více
Abstract:
The thesis focuses on a selected company's visual identity and marketing communication project. The project is made to enhance the competitiveness of the chosen wine shop. The theoretical part deals with the introduction of concepts in the field of marketing communication and visual identity. In the analytical part, the wine shop is introduced. It is analyzed using STP analysis, Porter's analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dušková, Miriam. Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe