Welcome Services of Tomas Bata University – Bc. František Brázdilík
Bc. František Brázdilík
Master's thesis
Welcome Services of Tomas Bata University
Welcome Services of Tomas Bata University
Abstract:
This thesis explores the challenges faced by international students at Tomas Bata University in relation to the university's Welcome services. A mixed-methods research approach was used, including 16 qualitative interviews and online questionnaires. Based on the results, evidence-based recommendations were developed to improve Welcome services - such as improving language support services, enhancing …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výzvami a problémy, kterým čelí zahraniční studenti na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně v souvislosti s jim poskytovanými službami. Výzkumný přístup uplatňuje smíšené výzkumné metody a identifikuje nejčastější problémy a výzvy zahraničních studentů. Na základě výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení uvítacích služeb na UTB, která zahrnují vylepšení jazykové podpory …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brázdilík, František. Welcome Services of Tomas Bata University. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Komunikace u osob s poruchou sluchu v primární péči
Adéla SCHMIDTOVÁ -
Specifika komunikace osob se sluchovým postižením na sociálních sítích
Lucie Zubíková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová