Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny – Bc. Kristýna ZELINSKÁ
Bc. Kristýna ZELINSKÁ
Bachelor's thesis
Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Marketing and marketing communication of music festival Ostrava Days
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti {--} marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu …moreAbstract:
The thesis deals with problems of the music festival maketing. First of all I determine main theory aspects of the subject {--} marketing in culture and then marketing of music festival and his marketing mix. Then I describe main characteristics of selected music festival (Ostrava Days). Based on the information realization of organiyation marketing and completed marketing mix is composed. Finally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7537
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELINSKÁ, Kristýna. \textit{Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/u4nru0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELINSKÁ, Kristýna. Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Hudební festival – případová studie
Tereza Poláková -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků