Bc. Kristýna ZELINSKÁ

Bachelor's thesis

Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

Marketing and marketing communication of music festival Ostrava Days
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti {--} marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu …more
Abstract:
The thesis deals with problems of the music festival maketing. First of all I determine main theory aspects of the subject {--} marketing in culture and then marketing of music festival and his marketing mix. Then I describe main characteristics of selected music festival (Ostrava Days). Based on the information realization of organiyation marketing and completed marketing mix is composed. Finally …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier: 7537

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZELINSKÁ, Kristýna. Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.