Barbora Koudelová

Diplomová práce

Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh

Market Segmentation and Recommendations for Launch of a New Brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je segmentace trhu s kávou v České republice. Ze získaných poznatků jsou formulována doporučení pro vstup nové značky na trh. Touto značkou je Halo, výrobce kompostovatelných kávových kapslí kompatibilních s kávovary Nespresso. Segmentační výzkum je proveden s pomocí dat z databáze MML-TGI a je při něm využita faktorová analýza, shluková analýza a kontingenční tabulky. Pro hlubší …více
Abstract:
The aim of the thesis is to uncover consumer segments on the Czech market with coffee. Research findings are used to formulate recommendations for launch of a new brand. The brand is Halo and it sells home compostable Nespresso compatible coffee capsules. The market segmentation is based on data from MML-TGI database and uses the methods of factor analysis, cluster analysis and pivot tables. Qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Radka Šubířová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78813

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management