Mgr. Martin Kuriplach

Bakalářská práce

Využití 3D myši v herním systému

Use of a 3D mouse in game engine
Anotace:
Cílem práce je vytvořit jednoduchou počítačovou hru používající 3D myš jako hlavní vstupní rozhraní hry. V práci je popsáná funkce a ovládání tohoto ovladače. Herní koncept je přizpůsoben ovládání pomocí zařízení SpacePilot PRO. Jedním z požadavků na vytvářenou hru bylo to, aby byla implementována v některém z dostupných herních vývojářských balíčků (Software Development Kit – SDK). Pro výslednou hru …více
Abstract:
Purpose of this thesis is to create a simple computer game which uses 3D mouse as main input device. 3D mouse functions and control scheme are described and game concept is designed to properly use device SpacePilot PRO for player`s input. Created game was required to be implemented in one of the available gaming SDK (Software Development Kit). 3D models and textures were created for game assets.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Martin Bezděka
  • Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu