Štefánia Žulevičová

Diplomová práce

Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks

Online marketingová strategie společnosti Starbucks
Anotace:
Diplomová práce Online marketingová strategie společnosti Starbucks se v teoretické části zaměřuje hlavně na vysvětlení pojmu marketing, vývoj online marketingu a jeho nástroje, dále popisuje optimalizaci pro vyhledávače a také poukazuje na moderní komunikaci firem prostřednictvím sociálních sítí a kanálů. Praktická část se skládá z představení společnosti Starbucks a dále analyzuje její online marketingovou …více
Abstract:
This Diploma Thesis named The Starbucks Online Marketing Strategy in its theoretical part focuses on explaining the concept of marketing, on the development of online marketing and its tools, on describing search engine optimization, and also on modern communication of companies through social networks and channels. The practical part of Thesis consists of a presentation of the company Starbucks and …více
Abstract:
Diplomová práca Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks sa v teoretickej časti zameriava hlavne na vysvetlenie pojmu marketing, vývoj online marketingu a jeho nástroje, ďalej popisuje optimalizáciu pre vyhľadávače a taktiež poukazuje na modernú komunikáciu firiem prostredníctvom sociálnych sietí a kanálov. Praktická časť pozostáva z predstavenia spoločnosti Starbucks a analyzuje jej online …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73137