Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech – Tereza Zgabajová
Tereza Zgabajová
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech
Consumer Behaviour Analysis of the Online Group Buying Auctions
Abstract:
Tato práce je zaměřena na nákupy na slevových portálech. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupního chování na slevových portálech. Tento druh nákupu je velice oblíben mezi zákazníky, protože zde najdou celoročně slevu na různé produkty a služby. Pokud oblíbenost slevových portálů má růst, je nutné neustále monitorovat potřeby a požadavky zákazníků a přizpůsobit se jim. Byla zvolena metoda elektronického …moreAbstract:
This thesis focuses on the online group buying purchases. The aim of thesis was to analyze purchase behavior on the on-line group buying servers. This kind of shopping is very popular among customers because they can find there discounts on various products and services year-round. If the popularity of on-line group buying servers is to be able to grow, it is necessary to constantly monitor needs and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/112903
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Pavlína Pawlasová
- Reader: Jana Valečková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZGABAJOVÁ, Tereza. \textit{Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/u55zc3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Thu Hang Do -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková