Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu – Bc. Kateřina Hauptová
Bc. Kateřina Hauptová
Diplomová práce
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Local market point of view on event marketing communication of global company
Anotace:
Hauptová Kateřina, Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní. Práce se zaměřuje na event komunikaci globální společnosti Samsung Electronics s.r.o. a to konkrétní projekt Galaxy Studio. Projekt je detailně popsát a jsou k němu navrhnuty změny, které by pomohly zvýšit efektivitu eventu. Efektivita je vztažena k přizpůsobení …víceAbstract:
Hauptová Kateřina, Local market point of view on event marketing communication of global company. Thesis. University of Finance and Administration. The work is focused on event activities of Samsung Electronics. Main project which was socused is galaxy Studio. In thesis are proposled changes which is help to better communicatin.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ylrup/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Lenka Burianová -
Finanční analýza společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Barbora Vasakova -
Finančná analýza spoločnosti Samsung Electronics Slovakia, s.r.o.
Roman Ocilka -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková