Bc. Kristýna DRYÁKOVÁ

Master's thesis

Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace Mariánské Lázně

Sustainability and responsibility in destination marketing of Mariánské Lázně
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem udržitelnosti a odpovědnosti v marketingu destinace Mariánské Lázně. Jejím hlavním cílem je identifikovat segment návštěvníků z hlediska frekvence návštěvy, který bude přispívat k udržitelnému rozvoji této destinace. Na základě analýzy navrhnout doporučení či opatření pro tuto destinaci, které povedou k odpovědnému a udržitelnému cestovnímu ruchu a marketingu …more
Abstract:
This thesis focuses on the topic of sustainability and responsibility in the marketing of the destination Mariánské Lázně. Its main goal is to identify visitor segments in terms of visit frequency that will contribute to the sustainable development of this destination. Based on an analysis, recommendations or measures for this destination are proposed, aiming for responsible and sustainable tourism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DRYÁKOVÁ, Kristýna. Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace Mariánské Lázně. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/