The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market – Kateřina Martínková
Kateřina Martínková
Diplomová práce
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat marketingovou strategii mezinárodní společnosti PUMA aplikovanou na území České republiky. Konkrétně se jedná o zákaznický průzkum, jehož cílem je odhalit vnímání značky PUMA na českém trhu u cílové skupiny ve věku mezi 16 a 26 lety. Jeden z nezbytných předpokladů této práce je vysvětlení teoretických pojmů z oblasti marketingu, představení marketingového …víceAbstract:
The ambition of this master thesis is to provide a deeper insight into a marketing strategy of the multinational company PUMA applied in the Czech Republic. Specifically, the thesis includes a survey of customers designed to examine the perception of the PUMA brand in the Czech market within the target group of people from 16 to 26 years old. One of the essential requirements of this thesis is to provide …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2017
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Martina Brychcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová