Michal Musil

Bakalářská práce

Analýza značky Airbank

Analysis of Air Bank Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na postup budování značky. Cílem práce je shrnout nejdůležitější poznatky využívané při budování značek a v případové studii analyzovat a popsat stavbu značky Air Bank podle teoretických principů. Práce je rozdělena do tří části a demonstruje poznatky z brandingu, marketingu, psychologie a motivace lidí. V úvodní části se práce zabývá důležitostí …více
Abstract:
This thesis focuses on a complex view of the process of brand building. The aim is to summarize the most important findings used in building brands. In particular, a case study will be presented to analyze and describe the construction of the brand Air Bank according to theoretical principles. The work demonstrates knowledge of branding, marketing, psychology and motivation of people. In the first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: David Leiss

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39977