Markéta Jeriová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass

Marketing communication of the Gopass loyalty program
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass“ je navrhnout zlepšení marketingové komunikace věrnostního programu pro rok 2021. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji. Tyto nástroje jsou v teoretické části obohaceny o nové trendy marketingové komunikace. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci věrnostního programu Gopass za rok …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing communication of the loyalty program Gopass" is to suggest improvement of marketing communication of the loyalty program for 2021. The theoretical part deals with marketing communication and its tools. In the theoretical part, these tools are enriched with new trends in marketing communication. The practical part analyzes the marketing communication of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Štěpán Novotný, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.