Evaluace a komparace učebnic chemie na ZŠ – Ing. Daniela KRAMÁŘOVÁ, Ph.D.
Ing. Daniela KRAMÁŘOVÁ, Ph.D.
Bakalářská práce
Evaluace a komparace učebnic chemie na ZŠ
Evaluation and comparison of chemical textbooks for primary school
Anotace:
Teoretická část práce popisuje teorii učebnic, např. jejich funkce, výzkum v dané oblasti, výzkumné techniky a didaktickou vybavenost. Cílem bakalářské práce bylo sesbírat učeb-nice chemie, příručky či pracovní sešity a tyto vyhodnotit pomocí testu {\clqq}Míry didaktické vybavenosti``.Abstract:
The theoretical part describes a textbook theory, e.g. function, research, research tech-niques and didactic endowment. The aim of this barchelor work (in experimental part) was to collect a chemical textbooks, exercisebooks and handbooks for primary school and eva-luate them.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
11258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAMÁŘOVÁ, Daniela. Evaluace a komparace učebnic chemie na ZŠ. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebnic chemie pro základní školy
Sabina Pimková -
Obsahová a textová analýza vybraných učebnic chemie
Kristýna Šedivá -
Názornost vybraných učebnic chemie
Jolana Průchová -
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole
Monika Pólová -
Evaluace v kariérovém poradenství a vzdělávání
Marek Křiva -
Pozice školského sociálního pracovníka na základní škole - evaluace service learningového projektu
Natálie ŠIKULOVÁ -
Možnosti evaluace výuky na středních školách
Jan Jíra