Evaluace a komparace učebnic chemie na ZŠ – Ing. Daniela KRAMÁŘOVÁ, Ph.D.
Ing. Daniela KRAMÁŘOVÁ, Ph.D.
Bachelor's thesis
Evaluace a komparace učebnic chemie na ZŠ
Evaluation and comparison of chemical textbooks for primary school
Abstract:
Teoretická část práce popisuje teorii učebnic, např. jejich funkce, výzkum v dané oblasti, výzkumné techniky a didaktickou vybavenost. Cílem bakalářské práce bylo sesbírat učeb-nice chemie, příručky či pracovní sešity a tyto vyhodnotit pomocí testu {\clqq}Míry didaktické vybavenosti``.Abstract:
The theoretical part describes a textbook theory, e.g. function, research, research tech-niques and didactic endowment. The aim of this barchelor work (in experimental part) was to collect a chemical textbooks, exercisebooks and handbooks for primary school and eva-luate them.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
11258
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavel Opatrný
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAMÁŘOVÁ, Daniela. Evaluace a komparace učebnic chemie na ZŠ. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Specialization in pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza učebnic chemie pro základní školy
Sabina Pimková -
Obsahová a textová analýza vybraných učebnic chemie
Kristýna Šedivá -
Názornost vybraných učebnic chemie
Jolana Průchová -
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole
Monika Pólová -
Pozice školského sociálního pracovníka na základní škole - evaluace service learningového projektu
Natálie ŠIKULOVÁ -
Implementace podpůrných inkluzivních opatření na středních školách: evaluace současného stavu
Tomáš Šenkeřík -
Problematika evaluace škol v oblasti inkluze
Romana FRANKOVÁ