Bc. Tereza Kalinová
Master's thesis
Strategické marketingové plánování
Strategic Marketing Planning
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie s využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu a vytvoření ročního komunikačního plánu pro společnost Smilargan s.r.o., která působí převážně jako internetový obchod na trhu se 100% přírodní kosmetikou. Metodou deskripce a komparace literárních zdrojů jsou v teoretických východiscích definovány pojmy týkající se strategického marketingového …moreAbstract:
The aim of this work is to propose a marketing strategy using individual marketing mix tools and to create an annual communication plan for Smilargan s.r.o., which operates mainly as an internet shop in the 100% natural cosmetics market. The theoretical solutions clarify the terms of strategic marketing planning and its individual parts. This part is processed based on the description and comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights