Strategické marketingové plánování – Bc. Tereza Kalinová
Bc. Tereza Kalinová
Diplomová práce
Strategické marketingové plánování
Strategic Marketing Planning
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie s využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu a vytvoření ročního komunikačního plánu pro společnost Smilargan s.r.o., která působí převážně jako internetový obchod na trhu se 100% přírodní kosmetikou. Metodou deskripce a komparace literárních zdrojů jsou v teoretických východiscích definovány pojmy týkající se strategického marketingového …víceAbstract:
The aim of this work is to propose a marketing strategy using individual marketing mix tools and to create an annual communication plan for Smilargan s.r.o., which operates mainly as an internet shop in the 100% natural cosmetics market. The theoretical solutions clarify the terms of strategic marketing planning and its individual parts. This part is processed based on the description and comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá
Název
Vložil
Vloženo
Práva