Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o. – Martin HYNČICA
Martin HYNČICA
Bakalářská práce
Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.
The Concept of Loyalty Program in the Company DF Partner Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá věrnostními programy jako součástí kom-plexní marketingové komunikace. Součástí teoretické části je také teoretický základ po-třebný pro realizaci marketingových výzkumů. V praktické části pak na základě kvalitativ-ního marketingového výzkumu analyzuje postoje zákazníků společnosti k věrnostním pro-gramům, a v následném kvantitativním výzkumu ověřuje pravdivost …víceAbstract:
The theoretical part of the Bachelor focuses on loyalty programs as part of the complex marketing communications. The theoretical part is also a theoretical basis for the necessary protocol for implementation of marketing research. In the practical part, based on qualita-tive of marketing research analyzes the attitudes of customers' loyalty to the programs, and the next quantitative research verifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HYNČICA, Martin. Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová