Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Ondřej Adam
Bc. Ondřej Adam
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií a rozborem nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto prvky u vybraných obchodních jednotek v Táboře. Zvoleny byly obchodní jednotky A3 Sport, Intersport, Sportisimo a Hervis sport. Ke sběru primárních dat bylo použito pozorování a dotazování. Získané informace byly dále analyzovány a vyhodnoceny. Z výsledků vyplývá, …víceAbstract:
The thesis deals with the shopping atmosphere and merchandising theory and analysis. Its aim is to characterise, analyse, and evaluate the aspects of selected commercial units - all situated in Tábor. The selected stores were A3 Sport, Intersport, Sportisimo and Hervis sport. For the collection of primary data, methods of observation and questionnaires were used. The obtained informations were analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/difr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Lucie Pokorná -
Marketingová komunikace The Candy Store
Klára Dohnalová