Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Ondřej Adam
Bc. Ondřej Adam
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií a rozborem nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto prvky u vybraných obchodních jednotek v Táboře. Zvoleny byly obchodní jednotky A3 Sport, Intersport, Sportisimo a Hervis sport. Ke sběru primárních dat bylo použito pozorování a dotazování. Získané informace byly dále analyzovány a vyhodnoceny. Z výsledků vyplývá, …moreAbstract:
The thesis deals with the shopping atmosphere and merchandising theory and analysis. Its aim is to characterise, analyse, and evaluate the aspects of selected commercial units - all situated in Tábor. The selected stores were A3 Sport, Intersport, Sportisimo and Hervis sport. For the collection of primary data, methods of observation and questionnaires were used. The obtained informations were analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/difr6/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAM, Ondřej. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/u5y3d5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Lucie Pokorná -
Marketingová komunikace The Candy Store
Klára Dohnalová