Jana Kelnarová

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize

Marketing Communication Of The Selected Hotels At The Time Of The Global Crisis (Recession)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.
Abstract:
The final thesis compares the changes of the marketing communication among the specific hotels during the global recession. The analysis results in the dominanat usage of the electronical media and the internet, rather than changes of the marketing communication instruments,becasue of their advantage of the measurable effects.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Igor Rolínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16502