Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014 – Beáta MAŠKULÍKOVÁ
Beáta MAŠKULÍKOVÁ
Diplomová práce
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Positive vs. negative political campaign: A quantitative content analysis of campaigns in Slovak presidential elections in 2014
Anotace:
Práca sa zaoberá analýzou a komparáciou politických kampaní dvoch najúspešnejších kandidátov slovenských prezidentských volieb v roku 2014 z hľadiska konceptu pozitívnej a negatívnej politickej kampane. Hlavným metodologickým postupom v tejto práci bude kvantitatívna obsahová analýza propagačných materiálov oboch kandidátov v rámci kampane. V práci využijeme aj kvalitatívnu rámcovú analýzu, prostredníctvom …víceAbstract:
The present master thesis deals with the comparison of political campaigns of the two most successful candidates of presidential election in Slovakia 2014, in terms of the concept of positive and negative campaign. The main methodological approach in this thesis is quantitative content analysis of promotional materials of both candidates in campaign. Thesis also use a qualitative analysis framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠKULÍKOVÁ, Beáta. \textit{Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/u60b32/.
Jak správně citovat práci
MAŠKULÍKOVÁ, Beáta. Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské volby v SR v roce 2009
Mária Murínová -
Obsahová analýza stránky "I fucking love science" na Facebooku a její proměna mezi lety 2012 až 2014
Ondřej MARTINŮ -
Krize České televize na přelomu let 2013 a 2014
Michal Saidl -
Mediální obraz punkových kapel v denících Mladá fronta DNES a Právo v letech 2010 až 2014
Eva LEHNERTOVÁ -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Analýza politické reklamy v kampani KDU-ČSL
Martin Polívka -
Lingvistická analýza politického jazyka v předvolebních kampaních v Bulharsku, Česku, Chorvatsku a Srbsku
Nela Martinková -
Politická kampaň v postpravdivé éře
Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva