Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014 – Beáta MAŠKULÍKOVÁ
Beáta MAŠKULÍKOVÁ
Master's thesis
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Positive vs. negative political campaign: A quantitative content analysis of campaigns in Slovak presidential elections in 2014
Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou a komparáciou politických kampaní dvoch najúspešnejších kandidátov slovenských prezidentských volieb v roku 2014 z hľadiska konceptu pozitívnej a negatívnej politickej kampane. Hlavným metodologickým postupom v tejto práci bude kvantitatívna obsahová analýza propagačných materiálov oboch kandidátov v rámci kampane. V práci využijeme aj kvalitatívnu rámcovú analýzu, prostredníctvom …moreAbstract:
The present master thesis deals with the comparison of political campaigns of the two most successful candidates of presidential election in Slovakia 2014, in terms of the concept of positive and negative campaign. The main methodological approach in this thesis is quantitative content analysis of promotional materials of both candidates in campaign. Thesis also use a qualitative analysis framework …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠKULÍKOVÁ, Beáta. \textit{Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/u60b32/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŠKULÍKOVÁ, Beáta. Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Politics / Politology
Theses on a related topic
-
Prezidentské volby v SR v roce 2009
Mária Murínová -
Obsahová analýza stránky "I fucking love science" na Facebooku a její proměna mezi lety 2012 až 2014
Ondřej MARTINŮ -
Krize České televize na přelomu let 2013 a 2014
Michal Saidl -
Mediální obraz punkových kapel v denících Mladá fronta DNES a Právo v letech 2010 až 2014
Eva LEHNERTOVÁ -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Analýza politické reklamy v kampani KDU-ČSL
Martin Polívka -
Lingvistická analýza politického jazyka v předvolebních kampaních v Bulharsku, Česku, Chorvatsku a Srbsku
Nela Martinková -
Politická kampaň v postpravdivé éře
Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights