Barbora Pošvecová

Diplomová práce

Personální marketing jako nástroj stabilizace zaměstnanců

Personnel marketing as a tool for stabilizing employees
Anotace:
Diplomová práce se týká tématu stabilizace zaměstnanců a s tím spojenými procesy interního personálního marketingu. Cílem práce je identifikovat, jaké jsou hlavní příčiny pro odchod zaměstnanců ze stávajících zaměstnání a zároveň jaké faktory jsou důležité pro jejich udržení ve společnosti. Tyto příčiny jsou analyzovány z pohledu generace X, Y a Z. Na základě zjištění jsou formulována doporučení pro …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of employee stabilization and related processes of internal personnel marketing. The aim of the thesis is to find out what are the main reasons for the departure of employees from existing jobs and at the same time what factors are important for keeping them in the company. These causes are analysed from the perspective of generations X, Y and Z. Based on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: Marcela Palíšková
  • Oponent: Otakar Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85258