Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi – Dagmar Slováková
Dagmar Slováková
Bachelor's thesis
Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi
Extension of Fokapo Brand Target Groups to Families with Children
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části …moreAbstract:
The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLOVÁKOVÁ, Dagmar. \textit{Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/u6377a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slováková, Dagmar. Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Postoje seniorů k výši důchodů (analýza dat z dotazníkového šetření)
Klára Neubertová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza výskytu a povahy zranění v boxu a muaythai na základě dotazníkového šetření
Andrea ŠKUCOVÁ -
Statistická analýza výsledků dotazníkového šetření duševního zdraví a životního stylu lidí v ČR
Karolína Vlasáková -
Analýza dotazníkového šetření uživatelů psychedelik
Jakub Groman